Tanıtım için altın fırsat!

Tanıtım için altın fırsat!

İstanbul Kuyumcular Odası Yönetimi, dünyanın ilk sanal fuarı JVF’yle işbirliği yaparak firmaları, sadece 28 Avro’ya 365 gün, 7/24 saat kuyumculuk piyasasının önde gelen alıcılarla buluşturuyor. Kuyumcular Odası’nda açılan ofiste sizi sanal fuar JVF’nin sunduğu altın fırsatlarla tanışmaya bekliyoruz.

İstanbul Kuyumcular Odası Yönetimi’nin sektörün dış ticaretine katkı sunmak amacıyla işbirliği yaptığı JVF, İKO’nun Çemberlitaş Merkez Binası’nda irtibat ofisi açtı. Sanal fuarın Türkiye satışları; artık bu ofis üzerinden gerçekleştirilecek. Dünyanın ilk sanal fuarı olma özelliği taşıyan JVF (jewelryvirtualfair.com), mücevher sektörü oyuncularını, ürünlerini hazırladıkları portal üzerinden 50 ülkedeki dünya alıcılarıyla buluşturma imkanı sunuyor. 

Sistem, nasıl işliyor?
JVF, 1000 üyesi ve 5 bin aktif kullanıcısıyla oldukça geniş bir ağ. Firmalar, ürünlerini herhangi bir sosyal medya hesabına paylaşır gibi siteye koyuyor. Üyenin hedef kitlesi ve hedef ülkeleri belirleniyor. O ülkelerde o ürünler, internet üzerinden ön plana çıkıyor. Yani, hem firmanın, hem de ürünlerinin reklamı yapılıyor. Mesela, sizin hedef ülkeniz Rusya, ya da Dubai ise o ülkelerin internet sitelerinde, Google aramalarında ve kendi portföyünde hemen ön plana çıkıyor. Ama, bunun yanı sıra portala ürünlerini koyan firmanın reklamı da JVF’nin anlaşmalı olduğu 50 ülkede de yapılıyor olacak. Normal şartlarda JVF’ye aylık 39 Avro ödeme yapması gereken bir firma, eğer İKO kanalıyla üye olursa yüzde 30 indirimle aylık 28 Avro ödeme yapacak. Portal, normal üyelere 1, İKO üyelerine de 3 ülkede etkin tanıtım yapma imkanı sunuyor. JVF fuar portalında yer alacak ürün görselleri için talep eden firmalara cüzi bir ücret karşılığında Oda’mızda kurulacak özel sistemle çok uygun fiyatlarla çekim hizmeti de verilecek.  

JVF Yönetim Kurulu Başkanı Andrea Marcon, İKO’yla yapılan işbirliği ve portalla ilgili sorularımızı yanıtladı.

Öncelikle Sayın Marcon, dünya piyasasında Türk kuyumculuğunu daha etkili kılmak için İstanbul Kuyumcular Odası’yla yapılan işbirliğinin anlamı nedir?

İKO, her biri JVF platformunda kendi profillerini açarak dünya çapında görünebilirlik elde edebilen ve aralarında tasarımcılar, üreticiler ve genel satıcıların bulunduğu 4.000'den fazla üyeye ev sahipliği yapmasıyla kuyumculuk piyasası adına Türkiye'deki en etkin ve önemli meslek kuruluşudur.

 

İstanbul Kuyumcular Odası'nda açılan bu ofis, JVF sanal fuarı için açılan ilk ofis mi?

Evet, JVF açısından, bize alan içerisinde hareket etmemizi, üyelerimizin ve ihtiyaçlarının nabzını daha iyi tutmamızı sağlayan önemli ve stratejik bir konum.

Size JVF sanal fuar portalının şirketler için 10 faydasını sorsak bizlere ne söylerdiniz?
İlk olarak JVF online bir fuardır; dolayısıyla, şirketler ürünlerini dünya çapında sergilemek için standlarını/showromlarını oluşturabilirler. İkincisi, görünürlüğün doğal sonucu bağlantıların dolayısıyla ticaretin artmasıdır. Üçüncüsü, dil engellerinin ortadan kalkmasıdır.; Çünkü, JVF halihazırda 13 dile çevrilmiştir. Dördüncüsü, herhangi bir vize işlemi olmaksızın insanların bir araya gelmesine imkan veren internetin sunduğu avantajlar sayesinde fiziki engellerin ortadan kalkmasıdır. Beşincisi, kullanım kolaylığıdır. Her şirket birkaç tıkla kendi şirket profilini oluşturabilir. Altıncısı, JVF kadrosu iyi fotoğraflar için destek sağlar. Aslına bakarsak, iyi kalitede fotoğraflar yüklemek oldukça önemlidir; çünkü iyi kalite ziyaretçilerin ilgisini çeker. Bu nedenle, JVF kullanıcıları talep üzerine İKO ofislerinden edinebilecekleri Alosphera adı verilen yenilikçi ve sofistike bir cihaz kullanırlar. Yedincisi, düşük maliyettir. İKO üyeleri için profesyonel abonelik ücreti % 30 indirimlidir, bu nedenle, maliyeti aylık 39 € yerine 28 €'dur. Günde bir Avrodan daha az! Sekizincisi, profesyonel kullanıcılar ziyaretlerin herhangi bir 3 aylık raporunu alabilirler. Daha sonra, global bir kullanıcı olmaya karar verirlerse etkinliklerinin günlük yönetimi, özel yardımla yapılmış olacaktır. Dokuzuncusu, kuyumculuk fuarlarının güncel bir takvimi yayınlanır, dolayısıyla kullanıcılar istedikleri zaman bilgilendirilebilir. Onuncusu, JVF tüm haberleri ve piyasa eğilimlerini, kullanışlı ve kaliteli bilgileri yayınlar.

JVF portalında yapılmış ilk ihracat bağlantısı ya da imza atılmış bir başarı örneği verebilir misiniz?

JVF Portalı, 2014 yılından beri aktif olarak kullanılıyor. Ancak, portalın 3. versiyonu 1 Eylül 2018 tarihinden beri hizmet veriyor ve bu kısa süre zarfında üye sayımız halihazırda 1500 kişiye ulaşmıştır. Dolayısıyla sergileme yapan şirketlerde ve aynı zamanda 100 farklı ülkeden gelen ziyaretçilerin sayısında katlanan bir artış söz konusu. Profil oluşturmasından bir hafta sonra denizaşırı bir ülkeden önemli bir toptancı tarafından kendisiyle iletişime geçilen ve halen sürmekte olan bir anlaşma yapan İtalyan bir şirket vardı örneğin.  Aslında bu, sanal fuara katılmak isteyen herhangi bir kişi için bir umuttur. Modern dünya, avantajlı teknolojileriyle gittikçe artan bir biçimde internet üzerinde şekilleniyor ve insanlar arasındaki ilişkiler de artan bir şekilde sosyal dünyayla bağlantılı hale geliyor. JVF konsepti, tanınmak için daha fazla görünürlüğe ihtiyaç duyan kuyumcu şirketlere hizmet sağlama noktasında şimdi ve gelecekle sıkı bir şekilde bağlantılıdır. Hedefimiz, genç kuşakların dikkatini sanal kuyumculuk fuarımıza çekmektir.

 

İLETİŞİM
Büşra Aydın: 0545-5188327

230
231