KAPASİTE RAPORU
Başvuru esnasında istenecek belgeler
- Türkiye esnaf ve sanatkarlar konfederasyonu T.C Halk Bankası ANKARA BAKANLIKLAR ŞUBESİ (16000018) nolu Hesabına (671TL) kapasite onay ücreti olarak yatırılacak ve makbuz ile 2 adet fotokopisi başvuru formuna eklenecektir.
- Belgelerin elden teslim edilmesi halinda Birlik veznesine veya İstanbul Esnaf Sanatkarlar Odaları Birliğinin T. Halk Bankası Bakırköy Şubesi ( 16000094) No lu hesabına 671 TL yatırılarak makbuz ve 2 adet fotokopisi başvuru formuna eklenecektir.
- Firmanın imalat konusunu gösteren esnaf sicil gazetesinin fotokopisi
- Müracat firma sahibi veya ortağı tarafından yapılıyorsa İMZA SİRKÜLERİ vekili tarafından yapılıyorsa “Vekaletname” ibrazı zorunludur.
- İmalathanenin kira kontratının yenilenmiş hali veya tapu senedi (Kira kontratının aslı da kontrol için ibraz edilecektir)
- İşçilerin son 2 aylık SSK bildirgeleri ile tahakkuk fişleri (Tahakkuk fişindeki adres imalathane adresi olacaktır.
- Muhtasar beyannemesi ile tahakkuk fişi.
- Yenileme ve ilk kapasite başvurusu ayrımı yapılmaksızın makine faturaları eksiksiz ibraz edilecektir.
Kiralama yoluyla edinilen faturalar;
- Leasing harici kiralamalarda en az 1 yıl üzerinden düzenlenen kira sözleşmesiyle birlikte makinaların faturalarının ibrazı zorunludur.
- Leasing yoluyla kiralamalarda Leasing sözleşmesi ile birlikte makine proforma faturası ve tarihli ödeme planı ibrazı zorunludur.
- Vergi mevzuatı gereği fatura yerine ibraz edilen gider makbuzu , taahhütname v.b gibi belgeler kabul edilmeyecektir.
- Vergi Levhası fotokopisi.
Kapasite İstek Formunun Doldurulması Sırasında Dikkat Edilecek Hususlar
- Doldurulması istenen sütunların boş bırakılmması eksik veya gerçeğe uymayan tarzda beyanda bulunulmaması gerekmektedir.
- Ekpertiz işlemi esnasında formda beyan edilen bilgilerin haricinde bir durumla karşılığında oluşan gecikmelerden ve sorunlardan Odamız sorumlu olmayacaktır.
- Başvuru anında istenen belgerlin yer almadığı müracatlar kabul edilmeyecektir.
Kapasite raporu onaylandıktan sonra Oda'ya elden 671 TL ödenecektir.